Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

ΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ

Έχω μάθει ότι δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να σε αγαπήσει. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να γίνεις κάποιος που μπορεί να αγαπηθεί. Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τους άλλους. 

Έχω μάθει ότι άσχετα από το πόσο εγώ νοιάζομαι, ορισμένοι άνθρωποι δεν το ανταποδίδουν. 

Έχω μάθει ότι χρειάζονται χρόνια για να κτίσεις την εμπιστοσύνη, και λίγα δευτερόλεπτα για να την χαλάσεις. 

Έχω μάθει ότι αυτό που μετράει δεν είναι το τι έχεις τη ζωή σου αλλά το ποιους έχεις στη ζωή σου. 

Έχω μάθει πως η γοητεία δουλεύει για 15 λεπτά. Μετά από αυτά θα ήταν να προτιμότερο να γνωρίζεις και κάτι. 

Έχω μάθει ότι θα πρέπει να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τα καλύτερα που μπορούν να κάνουν οι άλλοι. 

Έχω μάθει ότι μπορείς να κάνεις κάτι για ένα λεπτό που θα σου αποφέρει κέρδη για μια ζωή. 

Έχω μάθει ότι θέλει πολύ χρόνο για να γίνεις ο άνθρωπος που θέλεις να είσαι. 

Έχω μάθει ότι πρέπει να αφήνεις τους ανθρώπους που αγαπάς με λόγια αγάπης, γιατί ίσως είναι η τελευταία φορά που τους βλέπεις. 

Έχω μάθει ότι μπορείς να συνεχίσεις πολύ πιο πέρα από εκεί που λες ότι δεν μπορείς. 

Έχω μάθει ότι όλοι είμαστε υπεύθυνοι για αυτό που κάνουμε,άσχετα από το πως νοιώθουμε. 

Έχω μάθει πως είτε ελέγχεις τη συμπεριφορά σου, είτε αυτή σε ελέγχει. 

Έχω μάθει πως άσχετα από το πόσο θερμή και εκρηκτική μπορεί να είναι μια σχέση στην αρχή, το πάθος εξασθενεί και το καλύτερο θα ήταν να βρεις κάτι άλλο να πάρει τη θέση του. 

Έχω μάθει ότι οι ήρωες είναι οι άνθρωποι που κάνουν αυτό που πρέπει να γίνει όταν αυτό πρέπει να γίνει, άσχετα από τις συνέπειες. 

Έχω μάθει ότι τα χρήματα είναι ο πιο ανόητος τρόπος αξιολόγησης.

Μιχάλης Μαυροβουνιωτης
Αλήθεια, Αγάπη και Φως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share