ADDED VALUE BRIEFINGS


ADDED VALUE BRIEFINGS
ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ.Ι.ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ

Πρόκειται για 2+ ωρών briefings, τα οποία γίνονται μέσα από την μέθοδο coaching/mentoring  MEGASERVICE  του Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτη.
Καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα θεμάτων,που προστιθέμενα σχηματιζόσουν θεματικές ενότητες.

Τα Added Value Briefings εκτελούνται-κατόπιν ειδικής συμφωνίας- και ενδοεπιχειρησιακά , σε web ή live μορφή

Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ

Σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο κόσμο, οι ανάγκες απόκτησης δεξιοτήτων και ενημέρωσης πάνω στις πιο πρόσφατες εξελίξεις, είναι πάνω από απαραίτητα.
Αυτό δεν μπορεί πια –ούτε έχει λόγο- να γίνεται μέσα από πολύωρα σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, ούτε με την μορφή παραδοσιακών αιθουσών διδασκαλίας, που ενέχουν πρόσθετο κόστος μετακίνησης και ενοικίασης. Η γνώση πρέπει να εφαρμόζεται, και για να γίνεται αυτό, η απόκτηση της πρέπει να είναι σωστή, περιεκτική αλλά και συμμετοχική .Και κυρίως να τίθεται σε εφαρμογή.
Τα Webinars με τη μορφή  συνεδριών coaching/mentoring είναι τα σύγχρονα μέσα που ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΑΞΙΑ , πραγματική αξία σε εκείνους που επιζητούν την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

·        The Brand is You


  ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 Μπορείτε να αγοράσετε είτε μεμονωμένα briefings είτε ολόκληρη τη σειρά σε ακουστική μορφή ,mp3's.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ BRIEFING 20 ΕΥΡΏ
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ 17 BRIEFINGS ΕΚΠΤΩΣΗ 20% ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 270 ΕΥΡΏ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
2105018493
6938979887

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τα briefings που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και στόχους σας.







































ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ BRIEFINGS
1.THE BRAND IS YOU
  • 5 Αρχές Personal Branding
  • Γιατί είναι Σημαντικό το Personal Branding
  •  Τι είναι Personal Brand
  • Δημιουργία Personal Branding Στρατηγικής
                1. Προσδιορισμός
                2. Παράδοση
               3. Επικοινωνία
  • Πρόγραμμα Δράσης
  • Εφαρμογές
               1.Επαγγελματική Κάρτα
               2.Social Media
               3.Email Signatures
               4.Πως Συστηνόμαστε
  •  Κάρτες και Μάρκετινγκ της Εκτίμησης

2.ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Χαρακτήρας και Προσωπικότητα
· Το Στυλ προσωπικότητας μου: Τεστ
· Τα ισχυρά και Ασθενή Σημεία μου που προκύπτουν από το Στυλ Προσωπικότητας μου
· Τα τέσσερα χρώματα
o Μπλε
o Κόκκινοι
o Πράσινοι
o Κίτρινοι
· Ισχυρά και Ασθενή Σημεία κάθε ΣΤΥΛ
· Μείγματα Προσωπικότητας
· Τι Τους Αρέσει και Τι Δεν Τους Αρέσει
· Πως μπορώ να βελτιώσω τις Σχέσεις μου και την Επικοινωνία μου με κάθε Στυλ
· Πώς να Αναγνωρίζω κάθε Στυλ από τη Γλώσσα του Σώματος
· Εφαρμογές στην Πώληση και στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Περιλαμβάνεται και ΤΕΣΤ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

3.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
-Προφορική Επικοινωνία
 -Γραπτή Επικοινωνία
- Email Marketing
 -Το Internet ως ένα Ισχυρό Μέσο Επικοινωνίας
-Γλώσσα Σώματος
 -Βελτίωση των Δεξιοτήτων Παρουσίασης
- Κόκκινες και Πράσινες Λέξεις και Φράσεις
 -Άμεσα και Έμμεσα Εργαλεία Επικοινωνίας
 -Δημιουργία Προσωπικού Μίγματος Επικοινωνίας
4.ΕΠΑΓΓΕΛΜAΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ FACEBOOK
  • Τι είναι και πως λειτουργεί το Facebook
  • Προσωπική και Επαγγελματική Χρήση
  • The Brand is you:τοίχος,φωτιγραφίες,ιστορικό,αναρτήσεις
  • Ξεκάθαροι στόχοι: τοποθέτηση στόχων
  • Σελίδα και Ομάδες
  • Στρατηγική αναρτήσεων: ποσότητα και ποιότητα
  • Περιεχόμενο αναρτήσεων
  • Διαφήμιση
  • Προώθηση αναρτήσεων
  • Virus Marketing
  • Attartction Marketing
5.ΜΑΘΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ
  • Υγεία
  • Χρήματα
  • Καριέρα
  • Σχέσεις
  • Σώμα
  • Οπτικοποίηση
  • Περιοριστικά Πιστεύω
  • Θετικές Δυναμικές Δηλώσεις
  • Η σημασία του να νιώθεις καλά
6.ΒΑΛΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ
  • Ολοκλήρωσε τη χρονιά που έχεις πίσω σου
  • Τι δεν έχεις πραγματοποιήσει που μπορείς να το κάνεις τώρα
  • Το μαθήματα πήρες;
  • Ο τροχός της ζωής σου
  • Στόχοι σε κάθε τομέα
  • Διατύπωση στόχων με θετικό τρόπο
  • Χρονικός προσδιορισμός στόχων
  • Μηνιαίος προγραμματισμός
  • Εβδομαδιαίος προγραμματισμός
  • Ημερήσιος προγραμματισμός
  • Επισκόπηση και αναπροσαρμογή
  • Mastermind Ομάδα ή Συνεργάτης λογοδοσίας  

7.ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ-ΚΕΡΔΙΣΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΣΟΥ
Η Ουσία της αυτοεκτίμησης
Το παράδειγμα της τελειότητας
Η προέλευση των αμφιβολιών μου
Μετατροπή της αυτοομιλίας σου από αρνητική σε θετική
Διαχωρισμός γεγονότων και ερμηνεία
Διάθεση
Ο Φαύλος κύκλος
Διαχειρίσου τη διάθεση σου για να ενισχύσεις την αυτοεκτίμηση σου
8.ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ:ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΣΕ 90 ΗΜΕΡΕΣ
ΟΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΟΥ
Βασικά Τοποθέτησης Στόχων
Τοποθέτησε τους στόχους σου
ΑΣΚΗΣΗ
Στόχοι 12 μηνών και στόχοι 90 ημερών
Εβδομαδιαία παρακολούθηση προόδου
Σχέδια Δράσης
Στόχοι πρώτης εβδομάδας
Φόρμες εργασίας 12 μηνών και 90ημερών
Φόρμα Προγράμματος Δράσης
ΑΣΚΗΣΗ
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Προθέσεις
Τρία είδη δράσης
Καθημερινές συνήθειες
Οπτικοποίηση στόχων
Θετικές δηλώσεις στόχων
Έκφραση εκτίμησης και ευγνωμοσύνης
Διαλογισμός-Ημερολόγιο-Διάβασμα-Γύμναση-«Ας το να φύγει
Προγραμματισμένες και εμπνευσμένες δράσεις
Μετρησιμότητα
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
9.ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Τα βασικά της επιτυχίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2:’Αλλαξε-μετασηματίσου για την επιτυχία
ΕΝΟΤΗΑΤΑ 3:Κτίσε την ομάδα της επιτυχίας σου
ΕΝΟΤΗΤΑ 4:Δημιούργησε επιτυχημένες σχέσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ 5:Επιτυχία και χρήματα
ΕΝΟΤΗΤΑ 6:Η επιτυχία αρχίζει τώρα
FIELDWORK
10.ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ COACHING/MENTORING
· Tι είναι και τι δεν είναι κόουτσινγκ
· Είδη κόουτσινγκ
· Επισκόπηση βασικών δεξιοτήτων κόουτσινγκ
· Συντονισμός :η τέχνη του ενεργητικού ακούσματος
· Εντοπίζοντας το κρίσιμο χάσμα
· Ανάμειξη των παικτών
· Βοηθώντας τους άλλους να πετύχουν tους στόχος τους
· Μια καλύτερη θέση με μικρά βήματα
· Διαπραγματευόμενοι την αλλαγή
· Οι σωστές ερωτήσεις
· Fieldwork
11.ANTΙΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ
Ψευδείς και αληθινές αντιρρήσεις
Πως βρίσκουμε την πραγματική αντίρρηση
Τεχνικές αντιμετώπισης αντιρρήσεων
Οδηγός αντιρρήσεων
Ασκήσεις για τεχνικές
12.ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
1.Ξεκινώντας τη διαδρομή coaching
1.   Τι τροφοδοτεί την ανάγκη σου για να ψάξεις το coaching τη συγκεκριμένη περίοδο;
2.   Για να είναι επιτυχής η εμπειρία του Πνευματικού Coaching για εσένα, τι θα χρειαστείς περισσότερο από εμάς; Ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα που ψάχνεις;
3.   Αισθάνεσαι την καθοδήγηση να Διδάξεις άλλους; Γιατί;
4.   Για ποιο πράγμα είσαι περισσότερο ανήσυχος σχετικά με την εργασία που ξεκινάμε;
5.   Για ποιο περισσότερο ενθουσιασμένος;
6.   Πως μας βρήκες;
7.   Ποιος ήταν ο Λόγος(οι) που με διάλεξες εμένα ως Coach σου;
2. ΕΣΥ
       1.   Τι θα ήθελες να γνωρίζουμε ακόμη για εσένα πριν να ξεκινήσουμε;
2. Ποια είναι τα δώρα σου; Και πως τα χρησιμοποιείς;
3. Με τι ασχολείσαι; Πως κερδίζεις τα προς το ζην; Και τι στα αλήθεια θα ήθελες να κάνεις (αν είναι διαφορετικό από αυτό που κάνεις τώρα);
4. Τι θα πρέπει να αλλάξει (μέσα σου, στη ζωή σου) ώστε να ζεις μια ζωή που αγαπάς;
5. Σκέψου κάποιους με τους οποίους είχες μια πρόκληση στη ζωή ή τη δουλειά σου. Κατέγραψε όλους τους λόγους για του οποίους δεν τους συμπαθείς ή σε κάνουν να θυμώνεις.
6. Ποια είναι τρία γνωρίσματα σου που θαυμάζεις περισσότερο σε εσένα, και τρία που θαυμάζεις λιγότερο; Κατέγραψε τα.
7. Τι θα έλεγες για αυτά τα χαρακτηριστικά σου (γνωρίσματα σου); Πως έχουν επηρεάσει τη ζωή σου θετικά; Πως αρνητικά;
8. Αν κάποιος έλεγε τρία πράγματα για εσένα (γνωρίσματα, χαρακτηριστικά )που σε κάνουν να θυμώνεις πραγματικά ή να πληγώνεσαι , ποια είναι αυτά;
9.   Τι συνδέει τα γνωρίσματα που σε κάνουν να αντιπαθείς περισσότερο τα άτομα με τα οποία είχες κάποια πρόκληση με τα γνωρίσματα που αντιπαθείς περισσότερο σε εσένα;
10. Για ποια πράγματα είσαι περισσότερο ευτυχισμένος στη ζωή σου;
3. Οι Ενεργειακές σου Οδηγίες
1. Ποια είναι η τωρινή αίσθηση που έχεις για τον Ανώτερο (Θεϊκό) Σκοπό της Ζωής σου;
2. Αν σου έμενε να ζήσεις μόνον ένας χρόνος, τι θα ένοιωθες πως έπρεπε να κάνεις για να νοιώσεις πλήρης; Γιατί;
3. Αν είχες τη δύναμη να λύσεις ένα πιεστικό παγκόσμιο πρόβλημα ή ζήτημα, τι θα ήταν εκείνο που θα έλυνες πρώτο; Δεύτερο; Τρίτο;
4. Γιατί είναι αυτά τα θέματα σημαντικά για εσένα;
13.Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
Όλα σχετικά με τις θετικές δηλώσεις
Τι είναι θετικές δηλώσεις
Που χρησιμοποιούνται;
Γιατί να γράψεις τις δικές σου θετικές δηλώσεις;
ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
Πώς να γράψεις τις δικές σου δηλώσεις
Παραδείγματα δηλώσεων
Χρήματα
Θετική ζωή
Υγεία
Βάρος
Ενοχές
Αυτοεκτίμηση
Ευτυχία
Καριέρα/δουλειά
Ευγωμοσύνη
ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ
Περισσότερα μυστικά για το γράψιμο δηλώσεων
Γράψιμο δηλώσεων, βήμα προς βήμα
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
14.ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Βασισμένο στο βιβλίο μου 59 ΜΥΣΤΙΚΑ:ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
-Η έννοια της εξυπηρέτησης
-Εσωτερικοί και εξωτερικού πελάτες
-Η διαδικασία της εξυπηρέτησης
-Στιγμές αλήθειας και η διοίκηση τους
-Ανθρώπινο και επιχειρηματικό επίπεδο εξυπηρέτησης
-Τρέχουσα και ενσωματωμένη αξία πελατών
-Σύστημα εξυπηρέτησης: ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΞΡΕΤΗΣΗΣ :Α/Β/Γ/πελάτες και MegaService
-Tα Social media και το internet
-Πρωτογενές και δευτερογενές πακέτο εξυπηρέτησης
-Τα  εξτρά και ο ρόλος τους
15.ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΕΣ
Είναι τέχνη. Μαθαίνεται
Είναι και έμφυτο που αναπτύσσεται
Είναι η υπέρτατη δύναμη της επικοινωνίας. Το Πως να Μιλάτε και να Επηρεάζετε Μεγάλα Κοινά
Αυτό κάνω εδώ και 25 χρόνια
Στο Briefing μας θα πούμε
-Μάθε το κοινό σου
-Εντόπισε τις ανάγκες του
-Προσδιόρισε το στυλ
-Σύστημα 4χ4
-Κάλεσμα σε δράση
-Σημεία Σύνδεσης
-Ενέπλεξε το κοινό
-Οπτικοακουστικά βοηθήματα
-Γλώσσα σώματος
-Χρήση Ομιλίας
-Σύνδεση και Επιρροή
-Follow Up
-Επένδυσε και αξιοποίησε κάθε ομιλία σου


_____________________________________________________________________
Μητροπόλεως 43
15124 Μαρούσι
211024130
2110124131
6938979887
 mmavrovouniotis@gmail.com
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Δικτυακοί χώροι
http://michailmavrovouniotis.blogspot.com
ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Δραστηριότητες
v 1998–Σήμερα
v Προσωπική εταιρία MegaService, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων,Business and Life Coaching,Webinars, Προγράμματα Κόουτσινγκ Ροής και Εξειδικευμένα. Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα
v Megaservice Net:The Network Coach, Ανεξάρτητος Συνεργάτης Forever Living Products-Δημιουργία, Οργάνωση και Ανάπτυξη δικτυακών επιχειρήσεων μερικής απασχόλησης                    
Υπηρεσίες
sumbul1a   Σεμινάρια Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Time Management, Personality Plus, Ανάπτυξης Προσωπικών Ικανοτήτων,Ισορροπίας Επαγγελματικής και Προσωπικής Ζωής,Πιστοποίησης Ασφαλιστικών Συμβούλων, Εκπαίδευσης εκπαιδευτών. Ηγεσίας ,Ασφαλιστικού μάρκετινγκ εταιριών και διαμεσολαβούντων.
sumbul1a   Συστήματα Στρατηγική ΠώλησηÔ, MegaserviceÔ, Συμβουλευτικές υπηρεσίες,Business& Marketing Planning.
*     AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΚΥΠΡΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, INTERAMERICAN, VICTORIA, TRAVEL PLAN,ΙΑΣΩ, BRITISH PROVIDENCE, TPS SECURITY,COMMERCIAL UNION, INTERNATIONAL LIFE .GENERALI LIFE, GROPUPAMA-ΦΟΙΝΙΞ
*     Σύστημα Επιτυχίας Megaservice Net; Επιχειρηματικό μοντέλο 10 βημάτων για την δημιουργία μιας κερδοφόρας και αναπτυσσόμενης δικτυακής επιχείρησης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Διετέλεσε για πολλά χρόνια μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ. Και είχε την τιμή να είναι Πρόεδρος του ΕΙΜ την θητεία 1997-199.
Εμπειρία line manager
1995–1997         Όμιλος International Life
Διευθυντής Marketing
sumbul1a   Αλλαγή και λανσάρισμα εταιρικής ταυτότητας Ομίλου.
sumbul1a   Business & Marketing Plan.
sumbul1a   Εκπαίδευση υποκαταστημάτων στο Σύστημα Στρατηγική ΠώλησηÔ, Συντονισμός εκπαιδευτικού κέντρου για πιστοποίηση διπλώματος FLMI (Fellow Life Management Institute)
sumbul1a   Ταξίδια και διαγωνισμοί πωλήσεων. House Organs

1989–1995         SCOPLIFE                                    
 Διευθυντής Marketing
sumbul1a   Λανσάρισμα νέων επώνυμων γραμμών προϊόντων για την αγορά (Female Line, Manager Line, Kids Line, Health Line,Bonus Portfolio.
sumbul1a   Εκπαίδευση υποκαταστημάτων στο σύστημα Στρατηγική ΠώλησηÔ.Ετήσιες συναντήσεις προγραμματισμού. Εκπαίδευση μάρκετινγκ και πωλήσεων, Εκπαιδευτικού Κέντρο Scoplife και σύνδεση του με εκπαίδευση LOMA
sumbul1a   Business & marketing planning .
sumbul1a   Εκπαίδευση προσωπικού και coaching στα πλαίσια των προγραμμάτων της LOMA.
sumbul1a   Διοργάνωση Συνεδρίων, διαγωνισμών πωλήσεων εκδηλώσεων ,House organs και δημοσιότητα.

1984–1990         Όμιλος Αγροτικής Ασφαλιστικής
Προϊστάμενος ΕκπαίδευσηςÞΠροϊστάμενος ΜάρκετινγκÞΥποδιευθυντής Μάρκετινγκ
sumbul1a   Καθιέρωση του ασφαλιστικού μάρκετινγκ στον Όμιλο. Εκπαίδευση προσωπικού και δικτύων πωλήσεων (ασφαλιστές, υποκαταστήματα, πράκτορες) σε μάρκετινγκ και πωλήσεις.
sumbul1a   Marketing Plan σε επίπεδο Εταιρίας, Κλάδων, Επώνυμων προϊόντων.Alfa Plan, Ταξιδιωτική Ασφάλιση,; Άνοιξη Πρόγραμμα Μετακίνηση, Ερμής, Δίας, Πλαίσιο,  Super Παιδικό
sumbul1a   Διοργάνωση Συνεδρίων, εκδηλώσεων, διαγωνισμών  πωλήσεων. Προϊστάμενος Εκπαίδευσης.
  1982-1984 American Life
   Ασφαλιστικός Σύμβουλος
sumbul1aΚαθιέρωση σε 2 χρόνια στον ΚΕΑ Κύκλος Επιτυχημένων Ασφαλιστών        

Σπουδές
1975-1982  Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης
                 sumbul1a Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1985-1987   ΕΛΚΕΠΑ
sumbul1a                   Σχολή Στελεχών Μάρκετινγκ
sumbul1a                   Advanced Marketing Diploma
    1994-1996 LOMA
sumbul1a          FLMI (Fellow Life Management                Institute)
*     ACS (Associate Customer Service Diploma)
2008-2009 Coaching and Mentoring Certificate in Network Marketing ( John Fogg)
2009-2010 Spiritual Life Coaching Certification
2011- Law of Attraction Practitioner (Basic and Advanced Program)
Eκπαιδεύσεις
Εκτός των ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων ως line manager, από το 1987  τακτικός εκπαιδευτής της ΕΕΔΕ σε δικά μου προγράμματα Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Ανάπτυξης Προσωπικών ικανοτήτων,Time management, Ανάπτυξης Προσωπικών Ικανοτήτων, Ηγεσίας. Διετέλεσα Πρόεδρος του ΕΙΜ Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ) και μέλος του Δ.Σ της ΕΕΔΕ. Ομιλητής σε Συνέδρια των ΕΙΜ, ΕΕΔΕ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΤΕΙ Α.ΝΙΚΟΛΑΟΥ.Διοργάνωση Α, Β, Γ Ασφαλιστικού Forum.
Βιβλιογραφία
sumbul1a   59 ΜΥΣΤΙΚΑ:ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
sumbul1a   ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ (Εκδόσεις Forum)
sumbul1a   Προσωπικοί και ψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά (Έκδοση περιοδικού Ασφαλιστική Αγορά).
*     Σειρά αρθρογραφίας στα περιοδικά  Marketing Age ,Marketing Newsletter , Information,Τουριστική Αγορά , Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Ασφαλιστική Αγορά .



Ηλεκτρονικές εκδόσεις (Ebooks)
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τα ebooks και να τα παραγγείλετε από τον ακόλουθο σύνδεσμο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share